събота, 2 януари 2010 г.

Пътят към... версия Milk

Хей хо,
Да ви е честита новата версия на сайтът ми ;)
През новата година, освен нов дизайн, който надявам се ще е устои на времето
ще има и няколко основни промени в животът на сайта.
1.Планирам веднъж месечно да ви информация за най-интересното което съм гледал и слушал в този период
2.Основната част от нещата, които не ми се задържат за по-дълго в главата, ще имат израз в моят Twitter, линк към когото ще намерите на страницата от горе.
3.Планирам веднъж месечно да има информация за това какво ме е впечатлило в областта на литературата, което автоматично означава че ще се стегна да чета книги по-сериозно от колкото до сега.

На този етап мисля, че това ще бъде нещо което мога да изпълня без да се натоварвам особено.
Ако някой от вас има идеи, какво би искал да види пречупено през моите мисли, то ще е необходимо да се ориентира как да ме каже, така че да се случи това.

Останете си с мир,
Нейчо

Няма коментари:

Публикуване на коментар