събота, 9 януари 2016 г.

Опит за кратка равносметка

Почти отмина една година, която ще остане особено паметна в спомените ми. Но за да разкажа за нея, първо е редно да спомена няколко неща за предишната (2014)

Накратко, тя ще остане особено като една особено турбулентна в емоционално отношение и в професионален аспект. След нея никой от семейството ми не остана не-променен, за добро или лошо. Ако трябва да отбележа нещо положително по отношение на нея, е това че се надявам вече всички да са си казали каквото имат да казват по отношение на миналото и то да остане, където му е мястото, а ние да се опитаме да продължим напред извадили си съответните поуки.

Трябва да отбележа също, че в края на 2014-та, срещнах може би най-милото момиче на този свят, което успява да ме приеме с всичките ми странности, както и аз нея. Също така, с огромно щастие искам да отбележа, че наскоро празнувахме една година заедно. Една година щастие за нас двамата, а и надявам се за всички, на които сме на сърце. : )

Тази година (2015) започна по може би един от най-неприятните възможни начини. Моя приятелка, лекуваща се от рак (за който аз не знаех), почина в средата на февруари.

Тази загуба, за мен беше един особено тежък момент, който продължава да оказва своето влияние под една или друга форма и до настоящият момент. Тежко или не, това е естествения ход на нещата, и единственото което можем да направим е да приемем нещата каквито са и да продължим напред.

Аз съм особено щастлив и благодарен, че в този момент имах подкрепата на Маги, и не съм сигурен до колко щях да се справя без тя да е наоколо. 

Няма да се опитвам да описвам, какво е чувството, да имаш човек до себе си, с когото споделяте взаимно чувствата които имате един към друг, защото съм твърде неумел в писането, но усещането е меко казно прекрасно :) 

От няколко месеца живеем заедно и това също е повод за много емоции (надявам се) възможност да се опознаем по-добре един друг като характер.

Тази година, също така предложи не малко изпитания както лично на мен, така и на компанията в която работя.

За щастие след всичко това, сме still alive and kicking, и продължаваме напред!

Искрено се надявам, следващата година да ни предложи повече положителни емоции, във всяко едно отношение, в сравнение с всичките неприятности, които ни заливат от всякъде.


p.s. (09.01.2016)

Любовта е най-великото нещо на този свят,
Обичайте, и бъдете обичани! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар