понеделник, 1 декември 2008 г.

Variations (pt.3)

"Чак когато скочих,ми хрумна нещо:
Животът е съвършен.Животът е върхът.
Той е пълен с вълшебство и красота...
с възможности и телевизия.
И с изненади. Много изненади.
А също и онова нещо,за което всеки копнее...
но го усеща само когато то си отиде."

"The MIllion Dollar Hotel"


Да, в последно време съм " Пораснал и тъжен" както се видях от страни преди няколко дни. Ще продължавам да съм мъничко тъжен... и все по - пораснал, дори заради това, че живота не свършва когато, както си мислех. А трябва да продължа напред... заради това да се помъча да постигна така желаното щастие.

Продължавам да вярвам в ангелите. В техните човешки проявления около мен. Това са приятелите, за мен... И ще продължа да помня. Не бурно и разрушително, а спокойно и нежно.. за да съхраня миговете щастие...

Благодаря ви... на всички вас, които ми давахте по някоя жълта светлинка, за да намеря пътя. Не беше лесно, а и не се чувствам щастлив от това. Защото боли.


От мен... лека и спокойна нощ, мили мои... вие които винаги ще сте близо до мен. Независимо от всичко!

,
пух

2 коментара:

  1. да, животът е прекрасен мечо. a четката, с която рисуваш последните картини е все по-уверена и все по-слънчева:)
    не прекалявай с анатема. опасно е, пристрастява
    да трупаш черупки;

    тенкс за ирландското. връщам със шоколадови вафлички, забодени в гигантска ягода, която ни обяснява колко е важна, докато я изяждаме. мда.
    :))

    ОтговорИзтриване
  2. Аз лично предпочитам гърненца с мед...
    :))

    ОтговорИзтриване