събота, 28 януари 2012 г.

София

Е, преместих се. От сега за дълго време нататък, по служебни причини ще пребивавам в родният ми град - Стара Загора.
София бе за мен дълги години градът, към който съм имал най-различни чувства и добри и не до там.
За тези около 8 години успях да го направя, мястото където се връщам с удоволствие и което ми липсва след няколко дни прекарани другаде.
Тук се влюбих и разлюбих няколко пъти.
Тук срещнах много готини хора. Хора, които непрекъснато ми помагат да бъда все повече, които срещам с удоволствие всеки един път, когато се виждаме. Моята среда.
Във всеки случай, връщайки се в родният ми град за пръв път успях да не почувствам радост от това, а неприятното чувство, че съм напуснал нещо което ще ми липсва много.
Със сигурност ще направя всичко възможно да се върна отново, не само поради изброените по-горе неща, а заради още нещо, което ме кара да искам особено много да съм в градът, който расте но не старее. Ще се постарая.
:)



Няма коментари:

Публикуване на коментар