неделя, 25 март 2012 г.

Купуването на цветя

Днес по-рано си говорихме с една девойка относно значението на това, какво цвете е подарено.
Аз всъщност за пръв път в живота се замислих, че освен това което обществените догми са ми натресли, не съм много наясно дали свързвам някое конкретно цвете с определен повод/емоция. Тъй като това сигурно е един от последните постове тук, чувствам се длъжен да избложа нещо особено мъдро, а по-мъдро от това - здраве. ;;))

Длъжен съм да отбележа, че тя бе първата жена в моя живот, на която казах какви са критериите ми относно това.
Казах. Нека се знае. ;)

аз лично, когато подарявам цветя на някое момиче, гледам няколко основни неща:
[19:43:22 EEST] Нейчо: 1. като цяло да харесва идеята
[19:43:40 EEST] Нейчо: 2. да не избера някое звете, което не харесва
[19:43:48 EEST] Нейчо: 3. да ми харесва и на мен
[19:45:04 EEST] Нейчо: 4. да е някое, което в общи линии ще и подхожда - т.е. на момиче, което е по-дребничко бих избрал цвете с по-мънички и нежни цветчета
[19:45:33 EEST] Нейчо: а на някое, което е по-не толкова, някое с не толкова дребни цветчета
[19:45:46 EEST] Нейчо: демек, да е подходящо ;)
[19:46:17 EEST] Нейчо: иначе, какво означава да подариш конкретно цвете не знам :)
[19:46:30 EEST] Нейчо: важното е аз да знам защо го подарявам :) :)

Да. А ако някой се чуди, какво съм имал предвид с понятието 'подходящо' ; 'подхожда' нека прочете

Ще ми е интересно да науча, какъв е и дали влагате определен критерий при купуването на цветя вие, мъже които купувате цветя на любимите си създания.
Жени, ако обичате да подарявате цветя, също може да се включите с вашите мнения.

Хайде, до скоро и бъдете цветни и усмихнати. :)

1 коментар:

  1. 1. подарявам цветя само на хора, които обичат или биха се почувствали специални при подобен жест. била съм свидетел на случаи, в които човекът насреща се чувства тъпо/неудобно, когато му се подаряват цветя.

    2. при избора си на цвете (било то рязан цвят или саксийно) гледам цветето да подхожда на характера на човека (ако може така да се каже). избирам по интуиция...

    3. смятам за тъпо това със значението на цветята - жълта роза за омраза, бяла роза за умрял човек...глупости! цветето е красота, жив организъм. не можеш да жертваш живота му в чест на омразата ти към човека, на когото ги подаряваш. няма логика! :)

    4. най-хубавият букет/цвете е лично браният или отгледан! не остава скрита тържествената и ведра енергия която носи. (ако ще да е букет от листа, пшеничени класове или щипка теменужки) :)

    5. подарявам винаги от сърце, ако нямам желание да подаря цвете, просто не го правя! :)

    ОтговорИзтриване