сряда, 26 ноември 2008 г.

Change your heart...

Днес на път към работа, ми се въртяха едни мисли...
но не им било времето за тях.
А сутринта имаше страхотна дъга хип, хип :)) поне от моята гледна точка....
освен това a new life is born... :)) Научих към обяд... и ме накара да се усмихна широко и да прелетя през деня...

Тази вечер ми е едно такова...
като за


Аз мисля да си отворя едно рубинено нещо, реколта 2004-та. От когато светът беше малко по - млад и много наивен, все още.
Подходящо като за днешният ден.
Наздраве, на тези които.

3 коментара:

  1. да приседна до теб... обувките са ми подгизнали, а придворната ми вещица каза - няма проблем. дори и сафарито на Жму за лов на таванни мишки не се налага... боса съм:)
    но не ми е студено.
    обещах да ти разкажа за Юнг. само да се раздвижа... на три и :)))

    ОтговорИзтриване
  2. заповядай...
    има достатъчно от рубиненото....
    и ми е приятно чуя хубав разказ. в добавка :))
    на хубавата компания..

    ОтговорИзтриване
  3. neycho.mihov@gmail.com27 ноември, 2008

    а Самарянката ми хареса...
    лека и до когато. ще ми е приятна компанията ти... отново...:))

    ОтговорИзтриване